mandag den 26. oktober 2009

INSPIRATION



I dag har jeg været syg, så derfor ikke noget dagens :( mit tøj lige nu er ikke særlig flot, så jeg vil lige undlade det, hehe. Men min inspiration i dag har været disse billeder af sidecut, som jeg synes ser vildt fedt ud!! Jeg tror bare desværre ikke jeg er modig nok til det. For ca 2 år siden fik jeg klippet page hår, og mit hår var rigtig langt inden. og nu fortryder jeg virkelig jeg fik klippet kort hår for vil bare have langt hår NU! og nægter exstentions :)
Men hvad synes I? skal jeg springe ud i det eller drømme videre? :)

2 kommentarer:

  1. Drømme videre!!! (; haha
    selvom det er meget fedt, tror jeg man skal være en meget bestemt type før det klær en (:

    SvarSlet
  2. HAHA :D tror heller ikke jeg har nosser til det. men det ser vildt fedt ud, især til Kate Lanphear.

    SvarSlet