tirsdag den 13. oktober 2009

NYESTE KØB

.


Jeg har på det seneste brugt en del penge på nyt tøj, men det skal jo også til engang imellem ;)
Det er ved at blive rigtig koldt udenfor, og derfor trængte jeg til en masse efterårstøj.
Jeg har købt en masse andet end det der er på billedet, men det var lige det jeg kunne finde på nettet. Har så dårligt et kamera, så vil hellere finde nogle gode billeder af tingene. De andre nye køb får I at se senere :)
Ha' en rigtig god aften!

Halstørklæde: Bik Bok (mit er sort) "Læderjakke" og vest : H&M. Velourleggings: Bik Bok

2 kommentarer:

  1. Lækker vest og læderjakke:)
    PS! Jeg fandt din blog på Trineswardrobe.dk, så at du havde spurgt, hvordan man skulle få folk at læse sin blog. Jeg har også for nyligt startet en blog, og vil også gerne have mange læsere, såj eg håber Trine svarer dig:)
    Din blog er meget god:) tjek min ud.

    SvarSlet
  2. tusind tak fordi du skriver :) er jeg glad for.
    Har skrevet en kommentar på din blog også, og sat mig som fast læser :)
    - Tanna

    SvarSlet