søndag den 1. november 2009

DAGENS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Så får i lige et par dagens, for jeg har jo endelig købt mig et kamera, og så synes jeg lige at jeg ville afprøve det lidt ;) Man kan virkelig godt mærke vi er kommet ind i November måned. Det er meeeega koldt og så er bladene faldt af træerne i vores have. I dag har jeg set min kæreste spille håndboldkamp, og resten af dagen skal bruges på lektier og hygge :) I morgen skal mit hår farves igen, for som I nok kan se er det slet ikke blevet hvidt, så det skal afbleges igeeen. Så håber det bliver bedre denne gang.
Kan I have en fantastisk god søndag :)

Læderjakke: H&M. Top: NÖR. Halstørklæde: Bik Bok. Velourleggings: H&M. Støvler: H&M

4 kommentarer:

  1. Rigtig fed blog!
    Hvor lang tid er det siden at du købte du dit tøklæde, og ved du og de stadig har det?

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du ha' :)
    hmm, det er nok snart en lille måned siden. Jeg ved faktisk ikke om de stadig har det, men ellers tror jeg man også kan få sådan nogl slags i H&M. De plejer i hvert fald at have alt :D

    SvarSlet
  3. Sikke et lækkert outfit du har dig der :-)
    Meget inspirerende :)

    Kig forbi min blog :)

    SvarSlet
  4. Tak skal du ha' :) er altid glad for søde kommentarer!
    Jeg kigger med det samme!
    God aften :)

    SvarSlet