onsdag den 11. november 2009

DAGENS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I dag har jeg bare været i skole og nede i byen for at hente nogle kæder til et diy project, men butikken havde lukket :( så det må jeg gøre i morgen.. I aften skal jeg bare være sammen med min syge kæreste og lave lektier. Kedelig grå dag i dag :( har egentlig lige lagt mærke til hvor tit jeg har gået med den her vest de sidste par dage, haha. Er bare så glad for den :)

Blondebluse: SamsøeSamsøe. Vest: DIY /Vintage. Bukser: Cheap Monday. Sko: Converse all stars.

3 kommentarer:

  1. Hej:) Du har virkelig en fin blog og en rigtig fed stil.. Selvfølgelig er jeg blevet fast læser på din side.. :) Vil du ikke også blive fast læser på min.. (??) hihi..

    Kærligst Helle

    SvarSlet
  2. Thank you so much! :-)

    Hej Helle. Hvor er du sød - tak ;-) jo da, det vil jeg gerne!! Gør jeg med det samme.

    - tanna

    SvarSlet