mandag den 16. november 2009

DAGENS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Dagens er ret utydeligt, men det er fordi det er taget med min iPhone :-) Jeg glæder mig virkelig til jeg får løn og SU, for mangler virkelig noget tøj. Men de fleste penge næste måned skla nok gå til julegaver. Så er det godt man kan ønske sig tøj :-) Jeg er virkelig begyndt at glæde mig til jul! Elsker det!

Bluse: Gina Tricot. "Læder"jakke: H&M. Halstørklæde: Bik Bok. Nederdel: H&M/DIY. Sko: Converse All Stars

4 kommentarer:

  1. Super fint outfit:) Tænkte om du havde en hotmail?:) Er nemlig meget interesseret i at lave et interview med dig på min blog - og med billeder af dine yndlingsoutfit? - hvis du vel og mærke er interesseret i det:)

    Venlig hilsen
    Tina

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha' :-) er jeg bare glad for. Og selvfølgelig er jeg interesseret i det- hellere end gerne!
    min mail er: tanja_h_w@hotmail.com
    Så kan vi skrive nærmere der.
    God aften!
    - Tanna

    SvarSlet
  3. Mange tak - det jeg super glad for:)

    Har nu sendt en mail:)

    -
    Tina

    SvarSlet
  4. Hej Tanja :)
    Tak for din søde kommentar! Jeg tjekkede lige din blog ud og kan kun sige i lige måde!

    - Kamille Ravn.

    SvarSlet