onsdag den 18. november 2009

DAGENS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I får lige et dagens i dårlig kvalitet, hehe. Er hos min kæreste igen i dag, og har ikke mit kamera med. Det er virkelig et sygt blæsevejr udenfor i dag, brrrr.. KOLDT!
Jeg skal bare være hos min kæreste i dag og lave lektier :-(
Tror fandme jeg er ved at blive syg.. Har haft det lidt halvskidt hele dagen, håber ikke jeg er blevet smittet af min veninde som har haft opkast og alt det der. Måske svineflu :-(

Kjole: Vintage. Nittebælte: punkhjemmeside. Velourleggings: Bik Bok. Støvler: H&M. "Læder" jakke : H&M. Tørklæde: Bik Bok

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Så seje ringe, hvor har du købt dem henne??

    SvarSlet
  3. Tak, går også med dem hele tiden ;-)
    den med dødningehovedet er fra Glitter og sommerfuglen fra H&M.

    SvarSlet
  4. Okay, det havde jeg ikke lige forventet.. så koster de jo heller ikke en bondegård. Nice:)

    SvarSlet