lørdag den 28. november 2009

DAGENS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Prøvede lige min hat som jeg har købt for lang tid siden, men aldrig rigtig har brugt. Kan ikke finde ud af om den klæder mig? Hvad synes I? :-)
I dag skal jeg julehygge med min mor, og senere være sammen med min kæreste. Vi har tænkt på at gå i biografen i aften, men vi ved ikke om vi vil se Luftkastellet der blev sprængt eller 2012. Vil gerne se begge dele :-)
Ha en god lørdag allesammen!

Strik: Gina Tricot. Bælte: Punkhjemmeside. Nederdel: H&M. Strømpebukser: DIY. Hat: H&M. Sko: H&M

5 kommentarer:

  1. den er anderledes, men klær' dig :)!

    SvarSlet
  2. Herlig strikk da! Kjøpte en lignende fra Tiger of Sweden i går..:)
    Om du bestemmer deg for Luftkastellet der blev sprængt så må du si ifra om den var bra:)

    http://stajl.no/stian

    SvarSlet
  3. I love your outfit! You work those tights so well. You've got an amazing sense of style.

    SvarSlet
  4. Thank you so much! :-)
    And so do you!

    SvarSlet