fredag den 20. november 2009

GODMORGEN

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jeg ligger stadig syg.. Er virkelig træt af det! Alle mine venner og veninder skal i byen i aften, men ved ikke om jeg skal tage med dem?! Det er jo ikke særlig sjovt at rende rundt i byen når man har en sindssyg hovedpine, men det er heller ikke skide sjovt at ligge hjemme helt alene, når man ved at alle er ude og have det sjovt :-( Jeg må se om jeg får det bedre i løbet af dagen.. Jeg har fundet en super sej webshop som hedder Nasty Gal, og det er der tingene er fra. Der er virkelig nogle unikke ting og jeg tror det er der jeg skal bestille min nytårskjole. For hvis man køber en nytårskjole i Haderslev, render alle virkelig rundt med de samme, og det er ikke fedt. Men synes I skal tjekke den ud, det er et kig værd! :-) http://www.shopnastygal.com/
Forresten er jeg blevet kontaktet af smukke Tina fra http://www.fashion-holics.blogspot.com/, om at hun ville lave et interview med mig som hun vil sætte ind på hendes blog. Selvfølgelig sagde jeg ja til det, og I kan se hele interviewet på hendes blog :-)
God fredag og god weekend allesammen!

1 kommentar: