søndag den 29. november 2009

SØNDAGENS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ikke særlig meget variation i oufittet fra i går til i dag, hehe. Men det er også søndag ;-) det er en god undskylding.. I dag har jeg hygget med min mor, vi har spist klejner og ser nu Alene Hjemme. En af mine yndlings-julefilm :-) Synes det er dejligt det er ved at være jul - jeg elsker det! I aften kommer afslutningen på Forbrydelsen 2! Jeg glæææder mig. Følger I også med i den? :-)
Rigtig god søndag allesammen!

Vest: DIY/Vintage. Tee: købt over blog. Nederdel: H&m. Strømpebukser: DIY. Støvler: H&M

4 kommentarer:

  1. God stil med de hullede strømpebukser!
    Jeg havde selv nogle på en dag, men folk forstod det slet ikke, og troede jeg var punker :b

    /blommen

    SvarSlet
  2. HAHA :-) jeg er også spændt på hvad folk siger når jeg tager dem på i skole en dag. haha, nogle folk forstår det bare ikke!

    - tanna

    SvarSlet