tirsdag den 1. december 2009

DAGENS - 1. DECEMBEEER

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I dag er det d. 1. december, og jeg eeeelsker jueen! :-) elsker den stadig ligeså meget som da jeg var lille. Alle folk er glade og jeg elsker at købe julegaver. Hvad siger I til julen? Elsker I den også ligeså meget som da I var små?
Man kan godt mærke vi er i december måned, for NØJ hvor var det koldt i dag! Jeg frøs så meget da jeg skulle cykle i skole. Men synes også det er så flot når der ligger lidt frost i haverne :-) I dag har jeg bare været i skole og nede i byen for at købe hårfarve. Skal bare ha farvet min bund, da den er ved at være slem, hehe.
God tirsdag!

Blazer: H&M. Shredded tee: Zara. Leggings: Bik Bok. Støvler: H&M. Smykker: H&M, Glitter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar