onsdag den 23. december 2009

DAGENS D. 23. DECEMBER

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Í morgen er det juleaften :-D yaaaaay! Vi får besøg af min mormor, morfar, onkel min bror og hans kæreste nu her, og det bliver så dejligt at se dem. I dag skal jeg bare hygge med familien, og senere skal jeg ud til min kæreste hvor jeg skal hygge med hans familie. Så dagen i dag står i familiens tegn :-)
Håber I har en god lillejuleaften alle sammen!

Strik: Gina Tricot. Bukser: Cheap Monday. Sko: H&M. Smykker: DIY,Glitter og Modström.

7 kommentarer:

  1. love the knit and the boots!

    SvarSlet
  2. I love love love your sweater!!!

    SvarSlet
  3. This is such a sweet outfit, I love the sweater! Also, stop by my blog to pick up your blog award :) Glædelig jul!

    SvarSlet
  4. Strikken er altså virkelig lækker! :) .. Rigtig flot outfit i det hele taget :)

    SvarSlet
  5. Er helt vild med din strik ;)

    SvarSlet