torsdag den 17. december 2009

DAGENS I SNE

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Som I nok kan se, har vi fået vildt meget sne hernede i sønderjylland. Det er virkelig vildt, og kan ikke huske sidst vi havde så meget sne :-) Der ligger virkelig en halv meter ude i vores baghave! Men i dag havde skolen snelukket, men tror heller ikke jeg skulle ha været i skole, er ikke helt frisk. Julefrokosten er også blevet aflyst i aften :-( I dag har jeg været lidt ude, var nede og handle med min mor og vi blev nødt til at gå fordi der bare ligger så meget sne. Men det var nu meget dejligt at få lidt luft :-) Håber bare sådan at sneen bliver liggende til juleaften, det ville være så perfekt! Ha' en god torsdag allesammen.

Denimskjorte: Vintage/DIY. Vest: H&M. Skindbukser: Vero Moda. Sko: H&M. Headband: H&M

9 kommentarer:

  1. jeg er blevet fast læser her, rigtig fed blog du har dig også (:
    ret sjovt du også bor i haderslev (;

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Mona :-)
    Ej, gør du også det??

    SvarSlet
  3. jep, det gør jeg. dog går jeg i skole i aabenraa, så det er der jeg 'begår' mig mest (;

    SvarSlet
  4. owww you have snooow :( im so jealous! its never going to snow here! love the jean button up shirt!

    http://www.mary-jane-girl.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Yes and i love it :-) it's the first time in a long time we've got snow when it's christmas. It's lovely!
    And thank you!

    SvarSlet