tirsdag den 8. december 2009

DAGENS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Undskyld for den dårlige opdatering, men har simpelthen ikke haft tid :-) men nu er jeg tilbage! I dag har jeg været i skole og skal bare lave lektier resten af dagen. I weekenden skal jeg til Odense og besøge min brors kæreste og jeg glæder mig så meget! Bliver rigtig hyggeligt at være sammen med hende en hel weekend :-) Desværre kan jeg ikke se min bror den weekend, for han tager hjem til sønderjylland når jeg kommer, for at læse til eksamen! Men Trine og jeg skal nok hygge os :-)

Blazer: H&M. Bluse: købt på blog. Bælte: punkshop. Nederdel: H&M. Strømpebukser: DIY. Støvler: H&M

4 kommentarer:

  1. ELSKER din blazer. leder faktisk selv efter en (:

    /blommen

    SvarSlet
  2. Den er bare fra H&M, og tror stadig de har den :-)

    SvarSlet