torsdag den 10. december 2009

DAGENS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
AAAAAHR, i dag har bare været en lortedag! Den starter med at jeg kommer for sent afsted til skole, og mens jeg cykler begynder det at styrte ned og jeg har selvfølgelig ikke noget regntøj på. Så jeg bliver PLASK våd. Så mit hår og make-up har siddet af lort til hele dagen. Så da jeg får fri og skal ud til min cykel på skolen, er min cykel væk! Så er der en eller anden nar der har nakket den!! Sådan noget pisser mig virkelig af.. Nu aner jeg ikke hvordan jeg skal komme til og fra skole og arbejde. PISPISPISPIS! Så bliver jeg nødt til at tage bussen eller bilen når den er hjemme.. Lortedag :-(
Håber I har haft en bedre dag end mig.

Vest: DIY. Tee: Gina Tricot. Leggings: Bik Bok. Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar