fredag den 11. december 2009

DAGENS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I dag er virkelilg en god dag :-) meget bedre end i går, hehe. Fik tidligere fri fra skole fordi vi havde test, og vi måtte gå når vi var færdige. Så da jeg kommer hjem ringer min chef og siger jeg ikke skal komme på arbejde, og nu er jeg ikke stresset mere! Havde ellers kun en halv time til at komme ud til toget i aften, men nu kan jeg jo bare køre i god tid :-) glæder mig rigtig meget til at komme til Odense! Skal være der hele weekenden..
Hvad skal I i weekenden?

Strik: Gina Tricot. Leggings: H&M. Støvler: H&M. Læderjakke: H&M. Smykker: H&M, Glitter, Vintage, DIY

2 kommentarer:

  1. elsker outfittet! :) hvilket kamera har du og er det med selvudløser? det er nogle rigtig gode billeder nemlig :)

    SvarSlet
  2. Tak Camilla (-:
    Det er et Samsung ES17 med 12.2 megapixel. Og ja der er selvudløser på (-:

    SvarSlet