tirsdag den 29. december 2009

DAGENS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I dag har jeg min nye pelsvest på som jeg fik købt/byttet mig til i går :-) er rigtig glad for den, og har den jo også i lys. Min mor kan overhovedet ikke se formålet i at have den samme vest i 2 forskellilge farver, men det kan jeg altså godt ;-) Det er meget dejligt at kunne skifte lidt! I dag får vi besøg af familien til julefrokost, og det skal nok blive hyggeligt! Nu er det jo snart nytår, men aner stadig ikke hvad jeg skal have på.. Der skulle vidst komme sne nytårsaften, og jeg gider virkelig ikke fryse! Så nu må vi se hvad det ender med - I får i hvert fald et billede af hvad jeg tager på :-)

Pels vest: Bik Bok. Tee: H&m men. Transparent bluse: Sisters Point. Leggings: Bik Bok. Smykker: Glitter, Modström. Wedges: Defeeter 

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker alle dine pelsveste, og selvom at det er i flere forskellige farver, så er det, det værd :) vær glad for det. Jeg har først set nu her, at du har en blog, super fedt :D love it :)

    SvarSlet
  2. Love this..I love your hair too! xo ava

    SvarSlet
  3. lækkert outfit! og det er altid skønt at have den samme ting i flere forskellige farver :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for jeres søde kommentarer piger! :-)
    Og dejligt I er enige med mig i at have den samme ting i forskellige farver, haha.

    - tanna

    SvarSlet