fredag den 25. december 2009

ENDNU ET DAGENS...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Nu får I lige et dagens igen, har desværre ikke tid til at ligge andet ind. Men det er vel bedre end ingenting? :-) Jeg havde en vildt hyggelig juleaften i går, og fik vildt mange dejlige gaver! Alt det jeg har på er nyt! Så dejligt med nyt tøj, og nogle wedges ;-) Jeg viser billeder af mine andre gaver en anden dag, men har fået mest tøj og parfumer. I dag har jeg været på besøg ved mine bedsteforældre, og i aften skal der bare hygges. Min bror og hans kæreste er på besøg, så vi hygger. Om lidt skal vi have rester fra i går, mmmmh!

Pelsvest: Bik Bok. Transparent bluse: Sisters point. Bukser: H&M divided exclusive. Wedges: Defeeter. Headband: H&M

6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et fedt outfit.. :) Elsker den transparente bluse og pelsvesten.. Du har generelt en rigtig fed blog. :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Helle :-)Hvor er det sødt af dig at rose mig sådan, hehe. Og i lige måde!!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Er også en glad ejer af disse wedges. Jeg er en ret lille pige, så det er bare bonus med sko der gør en høj, og som også er behagelige at gå i. Håber du har haft en god jul. : )

    - Tanja

    SvarSlet
  5. Ja synes også de er super lækre!!
    Håber også du havde en rigtig god jul :-)

    SvarSlet
  6. Jeg elsker det outft.! Det er fantastisk.! :)

    SvarSlet