mandag den 28. december 2009

MULIG FRISURE



Jeg er RIGTIG træt af mit hår for tiden.. jeg har jo fået det afbleget, og det har det bare taget skade af! Især det forreste hår er rigtig ødelagt. Så jeg har været på kig efter nogle nye frisurer! Jeg vil gerne have langt hår, så jeg tænkte på den frisure Alice Dellal har. Et sidecut! :-) Synes det ser så sejt ud, og kunne virkelig godt finde på at få det! Jeg vil beholde det lyse, så det ikke bliver for punker agtigt. Jeg er rimelig sikker på jeg gør det, så nu må vi se om jeg tør! Hvad synes I om sidecut?

12 kommentarer:

  1. Super fedt :) Og det er jo "bare" hår, og vokser hurtigt ud igen :)

    SvarSlet
  2. Ja nemlig :-) sådan tænker jeg virkelig også!!

    SvarSlet
  3. Synes det er så fedt du tør. Personligt ville det ikke klæde mig, men elsker folk der tør have deres helt egen stil.. desuden synes jeg du er så køn at du sagtens ville kunne "pull it off" :D
    Og som Alberthe siger, det kan jo vokse ud igen ;)

    P.s. elsker din blog og stil :)

    SvarSlet
  4. thanks for your lovely comment, love alice and her hair and style!

    SvarSlet
  5. Tusind tak for jeres kommentarer piger!
    Nu er jeg næsten sikker på at gøre det :-D
    Og anonyme; tak for dine søde ord!!

    SvarSlet
  6. Synes sidecut er super fedt og du har det rette look til det :) Tror det ville være rigtig flot til dig.

    SvarSlet
  7. Okay,tak for det Cecilie :-) Jeg tror også jeg bliver nødt til at prøve det!

    SvarSlet
  8. Sidecut er så fedt! Jeg så det allerede i foråret 2009, men desværre klædte det ikke mig. men man kan jo selv vælge hvor meget der skal klippes. Jeg synes du skal springe ud i det, det er bare hår.. Det vokser ud igen :)

    SvarSlet
  9. Jeg sys det er SÅ sindssygt fedt! Overvejer det virkelig meget selv, men har det på samme måde. Men jeg sys virkelig du skal gøre det og det kunne klæder dig skide godt.
    /Mille
    http://treschicforus.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Årh jeg går virkelig også og tænker på at få det lavet! Men det er bare hår, jeg kender nogle der har det og hvis de bliver trætte af det kan de dække det med noget andet hår!

    SvarSlet
  11. Jeg ELSKER mit sidecut <3

    SvarSlet