tirsdag den 15. december 2009

NEW YEARS DRESS

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Nu er det snart på tide at finde en kjole til Nytår, og jeg ANER ikke hvad jeg skal have på endnu :-) jeg har nogle idéer, men det kræver jo også nogle penge, og det har jeg altså ikke særlig mange af i den her måned. Men jeg finder jo nok på noget! Jeg er især vild med den draperede kjole fra H&M. Kan godt li at den er langærmet og en flot udskæring i ryggen. Ellers synes jeg fjer nederdelen er vildt flot, og tror nok jeg har set en lignende i Vero Moda - så jeg må på jagt :-) Ved I hvad I skal have på?

source: H&M og Nasty gal

3 kommentarer:

  1. den anden nederste er virkelig fed, dog måske lidt for enkel??

    Jeg skal have en blå på fra H&M :)

    SvarSlet
  2. Jaaa, men så kunne man jo peppe den op med røde læber eller en sej frisure ;-)
    Det er da dejligt du ahr fundet din!

    SvarSlet
  3. The feather skirt and the two last dresses! I love it!

    SvarSlet