lørdag den 26. december 2009

SHOULDERPADS & FUR

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I dag har jeg mødtes med min far og min bror og hans kæreste var også med. Vi ville finde et sted at spise nede i byen,men intet havde åbent bortset fra McDonalds, så der endte vi :-) Det var nu også meget hyggeligt. Lige nu er jeg hjemme hos min kæreste, og vi skal bare hygge os med film og slik.
Jeg har min nye kjole på med skulderpuder fra H&M og min pelsvest som  jeg fik til jul.
Håber I også hygger jer i julen :-)

KJole: H&M. Bælte:punkshop. Leggings: Bik Bok. Wedges: Defeeter. Pelsvest: H&M

5 kommentarer:

  1. fed kjole!

    tag et kig på min blog:

    www.mathildevictoria.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  2. Tak :-)

    Jeg vil kigge på din blog!

    - tanna

    SvarSlet
  3. you look goegeous...I really love the dress, but to be honest, I really hate furs...
    Thank you so much for comment;-)

    SvarSlet
  4. Hej Tanja.
    Jeg synes at det outfit du har på er FANTASTISK.!
    Men jeg vil gerne vide hvor man finder den Punkshop henne.
    Det lyder meget spændende. Jeg elsker at gå ind i sådan nogle
    butikker.! Man finder en masse sjove ting, som samtidig er seje og fede.!

    Tjek min blog hvis du vil:

    http://carolinemaddison.blogspot.com/

    SvarSlet