lørdag den 2. januar 2010

DAGENS 020110





I dag har jeg været nede i byen med min mor for at kigge lidt udsalg :-) Jeg fandt da også et par ting; sonia rykiel undertøj, en ring og Essie Matte About You neglelak - den der går neglelakken mat. Nogle rigtig gode køb faktisk! Jeg vil prøve at vise nogle billeder af neglelakken i morgen :-) Resten af dagen skal jeg hygge med min kæreste.
Rigtig god lørdag allesammen!

Pelsvest: Bik Bok. Blondebluse: Sisters Point. Bukser: Divided Exclusive. Wedges: Defeeter.

6 kommentarer:

  1. black and grey looks wicked with your light hair!
    you mixed fur and lace...that is so lovely!

    bisous
    annabu

    SvarSlet
  2. Thank you so much!!

    - tanna

    SvarSlet
  3. You look stunning I love your outfit so much xoxo

    SvarSlet
  4. Hej Tanja.

    Sikke en fin blog du også har dig!

    Og hvor er det nogle fine sko. Hvor kan man købe defeeter? Har søgt på det på nettet, men uden så meget held..?

    Mht. vores layout, så er det i indstillinger, layout, og så under "skrifttyper og farver"

    Håber du finder ud af det!

    Kh C

    SvarSlet
  5. I love the jeans!!! <3 and your hair too!! great blog!!

    Thanks for visiting my blog!
    Raisa

    visit and follow my blog:
    Stylefool

    Leave a comment so I know you stopped by! <3

    SvarSlet