tirsdag den 12. januar 2010

DAGENS 120110





Så kom der endelig et dagens igen! Det er ved at være noget tid siden, men har jo haft weekend og der plejer jeg altså ikke at have noget specielt pænt tøj på, medmindre jeg skal noget selvfølgelig (-; Jeg er ved at have det sådan okay igen, men er stadig ikke helt på toppen. Har så meget at tænke over for tiden.. Men det hjælper at se frem til weekenden hvor jeg skal til Odenseee! Kan ikke vente (-: I aften tager jeg hjem til min kæreste, han tager nemlig også snart afsted på skiferie!
God dag allesammen!

Alt mit tøj er fra H&M i dag.

10 kommentarer:

  1. I love this so much, you look beautiful. Scandinavians always have the best style. I lived in Denmark for six months in 2008 and loved it :) I'll be following you!
    xo

    SvarSlet
  2. Aaahhhr thank you Lauren! That's so sweet (-: Awesome!

    - tanna

    SvarSlet
  3. Hej Tanja!
    Synes du har en virkelig god stil og din blog er fed! Hvilket materiale er hårbåndet?
    _Fanny

    SvarSlet
  4. Tak Fanny! Er jeg glad for (-:
    Det er en slags velour.

    - tanna

    SvarSlet
  5. really nice!!
    i have that headband too!!!
    xoxo amber

    SvarSlet
  6. Again you look amazing! Love your tee & the headband is amazing. And of course the dotted tights <3!
    xxx

    http://www.adreamworldwherefashionexist.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Er hullerne i t-shirten DIY?
    og hvis det er, hvordan har du så gjort? Det ser så fint ud!

    xoxo http://laurasola.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Amber: Mmh, thank you (-:

    Jony: You're so sweet Jony! Thank you so much (-:

    Laura Sommer: Ja det er det! Du kan finde en guide inde på youtube til det. Du kan bare skrive: "shredded tshirt" i søgefeltet, og så skulle der gerne komme nogle gode guides (-;

    SvarSlet
  9. okay tusind tak! så må jeg se at komme i gang med min egen! :-)

    SvarSlet
  10. Hvor har du de prikkede strømpebukser fra?

    SvarSlet