onsdag den 13. januar 2010

DAGENS 130110




I dag har faktisk været en god dag i forhold til de sidste par dage - dejligt (-: Efter skole var jeg lige nede og få min løn, og nu har jeg faktisk ret mange penge til Odense, hahaaa! Lige nu venter jeg på at blive hentet af min kæreste, ham skal jeg nemlig være sammen med igen i aften (-; I morgen skal jeg ind og se Avatar med min mor, og glæder mig rigtig meget til at se den!
Rigtig god aften alle søde læsere (-:

Pelsvest: Bik Bok. Top: NÖR. Transparent bluse: Sisters Point. Leggings: Bik Bok. Støvler: H&M. Bælte: Punkshop

6 kommentarer:

  1. Rigtig fedt outfit!
    Jeg har set Avatar i 3D og behøver nok ikke at sige så meget. Du har nok hørt "den er FANTASTISK" og "det er bare verdens bedste film", har du ikke? Hvis ikke, så ER det verdens bedste film :)

    Jeg er blevet fast læser af din dejlige blog! :)

    kig evt. forbi min hvis du vil :)

    www.gumzeand.blogspot.com

    SvarSlet
  2. You look stunning. I love your hair in these pictures. Great outfit too xoxo

    SvarSlet
  3. really nice!!!!!!
    xoxo amber

    SvarSlet
  4. Hej! ;)

    Jeg ville lige hører hvor dine flotte Defeeter Wedges kan forhandles? (:
    Og flot outfit btw(:

    SvarSlet
  5. Hvor ser du CHIC (med k?) ud! Elsker det!

    SvarSlet
  6. Sandra: Tusind tak!! (-: Jeg glæder mig rigtig meget til at se den!

    Style of fashionista: Thanks! (-:

    Amber: Thank you too (-:

    commedesoranges: De kan forhandles ved bl.a. Message (-: og tak!

    Anna: Hehe, tak skal du ha!

    SvarSlet