fredag den 15. januar 2010

DAGENS 150110


Så er jeg endelig ankommet til Odense! Togturen gik ikke helt så godt, jeg troede jeg var kommet med det forkerte tog, men det var jeg heldigvis ikke (-; haha! Men i dag har jeg været i skole og derefter var jeg lige hurtigt hjemme ved min kæreste for at sige farvel - han er taget til Østrig på skiferie. Nu sidder jeg og hygger med min bror og Trine (-: I morgen skal vi shoppe, yay!
Rigtig god aften!

Tee: DIY. Transparent bluse: Sisters Point. Leggings: Bik Bok. Wedges: Defeeter. Headband: H&M.

5 kommentarer:

  1. LOVE the back of that tee, gorgeous!! And the headband looks great :)

    Girl, could you please vote for me here: http://bit.ly/4wLwyk
    It would definitely help me!
    Thanks :)

    xxx

    SvarSlet
  2. God weekend i Odense Tanna:) jeg må snart igang med sådan en tee...super fedt.
    /Jane

    SvarSlet
  3. jony: Thanks (-; yes, I will!

    jane: Hehe tusind tak!! Ja det synes jeg du skal, det bliver i hvert fald flot når man er færdig (-:

    amber: Thank you Amber!!

    SvarSlet
  4. Ej hvor ser det godt ud!
    Fed stil og fed blog(:
    /Mille

    http://treschicforus.blogspot.com/

    SvarSlet