tirsdag den 19. januar 2010

DAGENS 190110


Dagens i dag er lidt snyd, haha. Jeg havde ikke bukser på i skolen, da havde jeg nederdel og prikkede strømpebukser, men det var simpelthen for koldt så blev nødt til at skifte til bukser inden jeg skulle arbejde (-; jeg er virkelig blevet forkølet og har haft det lidt halvskidt hele dagen, så derfor jeg ser så træt ud. Nu ligger jeg bare i stuen og ser tv - deeeeejligt. I morgen kommer min søde kæreste hjem, endelig!!
God aften kære læsere (-:

Blazer, tee, boots: H&M. Jeans: Cheap Monday. Smykker: DIY, Glitter

6 kommentarer:

  1. You look so gooooooood! I love those boots, they really compliment the whole look.

    SvarSlet
  2. I really love that shirt and how it is (i think) ripped.

    SvarSlet
  3. Det ser rigigt godt ud! Og dejligt at få kæresten hjem ;)
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Stunning! The outfit is great. xo

    www.babysaysboutique.ocm

    SvarSlet
  5. thank you all for your sweet comments!! (-:

    SvarSlet
  6. nice!!!!!!!!!!!!!
    xoxo amber

    SvarSlet