onsdag den 20. januar 2010

DAGENS 200110


Ja dagens er taget med iphone så kvaliteten er ikke helt optimal (-; men det er vel bedre end ingenting!? Min kæreste er kommet hjem fra skiferie så jeg er hjemme hos ham og har været det siden jeg fik fri fra skole, dejligt! Resten af dagen skal bare gå med hygge og slik. På billedet har jeg min "nye" tee på som jeg har lavet færdig i weekenden. Synes resultatet er blevet vildt godt og kommer helt sikkert til at gå meget med den! (-:

Tee: DIY. Transparent bluse: Sisters Point. Læderbukser: Vero Moda. Støvler: H&M. Smykker: DIY

6 kommentarer:

  1. love it!!!!!!!!!!!
    xoxo amber

    SvarSlet
  2. nicenicenice, I'm follow you to!
    I'm looking for a necklace just like you are wearing..
    And a very hype blog!

    SvarSlet
  3. Nice outfit! And thank you for your sweet comment. I'm following you now !

    SvarSlet
  4. thank you all for your sweet comments (-: I really appreciate it!

    SvarSlet
  5. Den er da bare blevet SUPER - men hvordan pokker gør man? :D

    SvarSlet