onsdag den 27. januar 2010

ENDNU EN BLOGLEG

Jeg blev for noget tid siden tagget i en blogleg af Emma Lovise, så nu må jeg i gang (-:


  • Blomst? Orkidéer og liljer.. Nu er blomster ikke min store interesse, men de er begge flotte.
  • Mad? JA TAK! Eeeelsker mad. Har i denne uge været på en meget speciel kur hvor jeg kun har måttet spise frugt og grønt, men jeg brød den i dag.. (HOV)
  • Bøger? Egentlig kan jeg rigtig godt lide at læse bøger. Den seneste jeg gik i gang med var den første i Twilight sagaen, men blev aldrig færdig med den.. Desværre.
  • Tøj? Øøøh, hvad skal jeg dog svare. JEG ELSKER DET! Mere er der vidst ikke at sige..
  • Sko? Wedges, wedges, wedges! Det er min obsession lige nu, og kan ikke få nok af dem. 
  • Bagværk? Mmmmh, brød, småkager, kager.. Do I have to say more?
  • Grøntsag? Puuuha, dem har jeg fået nok af lige nu. haha. Men det må blive gulerødder.
  • Frugt? Æbler og jordbær.. Æbler er lækkert hele året rundt. Jordbær = sommer. i love it.
  • Film? Jeg elsker film. Går tit i biografen, og skal tit se alle de nye store film der kommer. Elsker at se gysere og kommedier.
  • Te eller kaffe? INGEN AF DELENE
  • Ugeblad? Det er sjældent jeg køber et, men det er altid sjovt lige at skimte forsiderne.
  • Strand-, ski eller storbyferie? Uuuuha, den er svær. Jeg ved i hvert fald det ikke er skiferie - er en klovn til at stå på ski, og så haaaader jeg kulden. Men en blanding mellem strand- og storbyferie!
  • Øl eller vin? Vin. Hvidvin.
  • Sport? Intet lige nu, men har gået til dans i 8-9 år ca., men stoppede for ca. 5 år siden. Men nej, ikke ligefrem det store sportsmenneske!
Jeg tagger Trine fra http://www.loosebraids.blogspot.com/ og Charlotte A fra http://charlotteanderberg.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar