tirsdag den 5. januar 2010

I MISS YOU..


HAHAHA! Kunne ikke lade vær med at lægge det her billede ind. Jeg savner Trine rigtig meget.. Hun er min brors kæreste, og vi er blevet bedre og bedre veninder i løbet af de sidste ca. 3 år :-) Vi var rigtig meget sammen da de stadig boede i Haderslev. Men nu er de jo flyttet til Odense, og jeg ser hende ikke så tit mere. Men heldigvis skal jeg over til hende og min bror i næste weekend, og har bestilt billet og det hele - så nu glæder jeg mig bare :-) Ved godt det ikke er det pæneste billede af os, men det er bare os i en nøddeskal. haha. love you trine!

4 kommentarer:

  1. hej tanja(: du er blevet månedens outfit på min blog, www.redllips.blogspot.com
    knus cecilie.

    SvarSlet
  2. Jeg sys i er smukke haha:)
    -Line

    SvarSlet
  3. hahahhaha nej det er sgu ikke det kønneste billede af os, men ja det er virkelig os i en nøddeskal! og hvor er du sød, jeg saaaavner også dig helt vildt, hver dag tanjamus!! Og tak Line, haha..
    I <3 U
    -Trine

    SvarSlet
  4. Cecilie: Tusind tak!! Det er jeg glad for :-) og sikke nogle søde ord du har skrevet om mig!

    Line: HAHA, tak ;D

    Trine: Hehe ja det er det nemlig!! Glæder mig til Odenseeeee<3

    SvarSlet