søndag den 3. januar 2010

MINE JULEGAVER I BILLEDER


Alle gaverne :-)

Kjole med skulderpuder fra H&M

De tre pelse; den sorte og hvide er fra Bik Bok og den brune er fra H&M

Dolce & Gabbana The One parfume og bodylotion.

Wedges fra Defeeter (og ja, jeg har brugt dem meget)

Transparent bluse fra Sister Point

Ja det var så, næsten, alle mine julegaver :-) Kom i tanke om nogle flere jeg havde glemt efter jeg havde sat billederne ind, og så gad jeg ikke lige til at tage det om, hehe. Men jeg synes ejg har fået nogle rigtig gode gaver i år og det er virkelig noget jeg kan bruge. Håber I har fået nogle ligeså gode gaver som mig!
I morgen er det mandag, og så starter skolen igen.. Gider virkelig ikke! Er så skoletræt :-( Ville ønske ferien varede længere.
God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar