mandag den 11. januar 2010

MONDAY AND SICK..


Ingen skole til mig i dag.. Hvilket egentlig er fint nok med mig. Har virkelig sovet dårligt i nat; sov først ved halv tre tiden og så vågnede jeg da min mor skulle op kl tyve i seks :-( 3 timers søvn til mig - tak! Så jeg blev bare hjemme og har sovet indtil nu. Oveni det har jeg konstant ondt i maven, rigtig fedt.. Kan bare ikke vente til på fredag hvor jeg tager til Odense! Den dag tager min kæreste på skiferie og kommer først hjem onsdag næste uge. Har virkelig lyst til at blive i Odense indtil han kommer hjem - kunne være hyggeligt (-: Men det holder mit fravær nok ikke til, det er højt nok i forvejen! Men i dag kan jeg så bruge dagen til at lave lektier, for vi har faktisk ret mange for.
Rigtig god dag til jer alle!

4 kommentarer:

  1. god bedring i hvert fald! :)

    SvarSlet
  2. Psykologiens veje må næsten være min nummer et hade bog, da den hører til mit nummer et hade fag. Lort tredje studieretning.

    SvarSlet