mandag den 4. januar 2010

NEW NAILPOLISH



Som jeg har fortalt har jeg købt en ny neglelak. Det er den omtalte Essie neglelak man ligger ovenpå en neglelak man har taget på i forvejen, og så bliver det helt mat. Jeg har prøvet at tage et billede af det og det er den til højre der er mat. Synes det ser super flot ud, og det giver en helt anden sort farve synes jeg :-) Men jeg synes ikke den holder så godt. Jeg tog den på i går, og meget af det er allerede flækket af.. Den har kostet 155 kr., og synes godt den kunne holde lidt bedre :-) men ellers er jeg helt tilfreds med den!

4 kommentarer:

  1. neeej hvor er den fin tanjamus (: lidt træls den ikke holder så godt, men sådan synes jeg generelt det er.
    -Trine

    SvarSlet
  2. Ja det er rigtig fedt! Men træls det ikke holder så længe :(

    SvarSlet
  3. jeg har den også - jeg synes virkleig også atd et er træls den ikke holder længere. Det er lidt øv til sådan en pris :/

    SvarSlet
  4. Ja det er virkelig træls! :( synes næsten den holder dårligere end andre billigere neglelak..

    SvarSlet