lørdag den 16. januar 2010

NYESTE KØB


Så er første dag i Odense gået, og det har været en rigtig god dag! Min far har også været på besøg herovre, så det var også godt at se ham igen. Trine og jeg har shoppet heeeele dagen og er rigtig træt i fødderne nu, haha. Jeg har fået købt en del, og ALT er fra H&M! Bortset fra korset som er købt i panduro hobby. Jeg har også fået bestilt de lækre wedges fra Sbar hjem, så dem henter Trine næste uge og tager dem med hjem til Haderslev i næste weekend - lækkert! Resten af aftenen skal gå med film og slik (-: Håber I hygger jer ligeså meget som mig!

4 kommentarer:

  1. åhhh, er så misundelig på de leggins!!

    SvarSlet
  2. ihh i er så søde piger (:
    elsker jeres blogs

    SvarSlet
  3. regitze: hehe de er også lækreeee!

    cecilie: hehe tak, du er så sød!

    SvarSlet
  4. i looove the leather skirt !!

    SvarSlet