søndag den 10. januar 2010

STREETSTYLE INSPIRATION






I får lige en billestrøm af seje mennesker (-: Synes specielt godt om de nittede shorts og skjorten på nederste billede. Må på udkig efter sådan en! Nå, men nu er weekenden snart slut, og hvordan kan det være de altid går så hurtigt? Så skal næste uge gerne gå lige så hurtigt, så jeg kan komme til ODENSEEEEE! Jeg vil rigtig gerne ha gjort noget ved mit layout, men er bare dårlig til det her med computer og it! Er der nogle derude der kan hjælpe? (-;

5 kommentarer:

  1. Hej Tanna.

    Jamen tak. : )
    Uha, altså jeg har valgt Herbert skabelonen og så går jeg bare ind i skrifttyper og farver, og prøver at skifte farverne ud. Det er nok det nærmeste jeg kan komme på et svar. : )

    Håber det er okay.

    Sabrina.

    SvarSlet
  2. Great inspiration photo's!!! xxx

    SvarSlet
  3. Hej Sabrina.
    Tak!! Det har hjulpet!
    Mange tak for hjælpen!

    Jony: Thank you, I think so too!

    SvarSlet
  4. Hvilke endringer vil du ha gjort på din blogg? Jeg har endret litt i min blogspot layout via html coder.

    SvarSlet