søndag den 14. februar 2010

DAGENS 140210

Hvor er det lækkert med ferie! I går fejrede vi min mors fødselsdag og havde slet ikke tid til at tage et billede af mit tøj - ikek fordi det var noget specielt egentlig (-; vil gerne snart have en masse nyt tøj! I dag er det jo Valentines Day, ikke fordi min kæreste og jeg gør noget stort ud af det, men jeg skal se min kæreste i dag. Det bliver dejligt, for han har jo været til modeuge siden torsdag! Men dagen i dag står bare på kærestehygge (-;

Blazer: H&M. Tee: DIY. Denimshorts: Vintage. Støvler: H&M. Smykkker: Modström, DIY, Glitter

3 kommentarer:

  1. hej tanja!(:
    på min blog har jeg valgt et af dine dagens, som mine favorit blogger looks for tiden sammen med 3 andre kendte modebloggere!
    du må endelig gerne lægge en komentar
    venlig hilsen Cecilie fra www.redllips.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak Cecilie, det vil jeg da lige ind og se!!

    And thank you Amber!!

    SvarSlet