mandag den 15. februar 2010

DAGENS 150210

I dag har jeg faktisk ikke rigtig lavet noget. Bare set tv og spist (-; haha! Ej det er nu dejligt med ferie og bare at slappe af. Om lidt bliver jeg hentet af min kæreste og så vil vi leje en film og hygge i aften. Min kæreste har desværre ikke ferie, da han jo arbejder i butik. Men så kan vi jo altid være sammen når han får fri (-: Har haft en lækker ferie indtil videre.

Transparent skjorte: VILA. Bukser: Cheap Monday. Wedges: S//Bar. Smykker: DIY, Glitter.

7 kommentarer:

  1. Ej, den skjorte har jeg også haft kig på. Den er lækker! har du købt den i en butik eller på nettet?

    SvarSlet
  2. Hej Tanja,
    Jeg leder og leder efter en skjorte fuldstændig som denne, så jeg tænkte på, om du ville komme med nogle hint til, hvor jeg kan købe den? :-)
    Håber du vil hjælpe. Du har en fed stil btw!
    Mvh.
    Marie

    SvarSlet
  3. Hej tanna/tanja.

    jeg har linket til din blog, og brugt dit billede. håber det er ok. :)
    du kan finde inlægget, her:

    http://itssolastseason.blogspot.com/2010/02/tannas-lovely-closet.html

    hilsen elizabeth:)

    SvarSlet
  4. Christina: Jeg har købt den på Nelly.com. Der kan man få den både i den sorte, som her, eller i en cremefarvet som også er meget fin (-:

    Marie: Du kan, som mig, købe den på Nelly.com og så ved jeg at weekday og monki laver nogle, hvis du bor tæt på de to butikker (-: Håber det hjælper?

    Elizabeth: Selvfølgelig er det ok!! (-: og super indlæg, hehe.

    SvarSlet
  5. jeg tror gerne, at jeg vil købe den på nelly.com, så håber også lige, at du vil svare på det her ;) hvilken str. har du købt den i?

    SvarSlet
  6. hehe selvfølgelig (-;
    jeg har købt den i en str. Large, så den er ekstra stor.

    SvarSlet