tirsdag den 9. februar 2010

I JUST LOVE MONKI


Jeg tror ikke jeg er den eneste der elsker Monki? haha. Næste måned skal jeg jo til Århus en dag med min kæreste, og jeg kan ikke vente med at komme i Weekday og Monki. Jeg kommer til at gå amooook (-; Her er nogle af de ting jeg gerne vil kigge efter. En masse transparente sager, og så gad jeg godt finde mig sådan en slags hat. UUUUH, can't wait! Jeg beklager der ikke har været nogle dagens, men jeg mangler batterier til mit kamera og det har jeg bedt min mor om at købe i dag, så regner med der kommer et dagens i morgen. Resten af dagen skal jeg være sammen med en veninde jeg ikke har været sammen med i længe, så det bliver dejligt (-:
God aften!

5 kommentarer:

  1. ja. monki er en skøn butik, de har altid noget man kan bruge!! ;-)

    SvarSlet
  2. åh. transparante sager!!
    jeg ved lige hvad jeg skal gå sommeren i møde med!!

    , http://itssolastseason.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Det er nogle virkelig fede ting du har fundet. Elsker også Monki :) Er dog ikke fan af den stribede blazer, den minder mig om en dommeruniform.
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja det er nogle lækre ting Monki har, jeg skal have nogle af de tranparente sager (-;

    SvarSlet