søndag den 21. februar 2010

LØRDAGENS 200210

 
 I får lige lørdagens klæder da jeg ikke lige havde mulighed for at lægge dem ind i går. I går var jeg sammen med Trine, og det var rigtig dejligt og hyggeligt (-:
På billedet har jeg mine nye sko fra Gardenia på, som jeg hentede i fredags. Er vildt glad for dem allerede nu!
Lige nu er jeg i Odense hos min bror og Trine hvor jeg nyder min sidste dag i ferien. 
God søndag!

Blazer: H&M. Bluse: H&M. Shorts: Vintage. Strømpebukser: H&M. Sko: Gardenia. Smykker: DIY, Glitter, H&M. Bælte: Punkshop.com


5 kommentarer:

  1. Virkelig fint outfit! Elsker at den måde du blander det rå og det feminine ;-)

    SvarSlet
  2. Fedt med det transparente for oven :)

    Intern at www.spotding.com

    -OT

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog et lækkert outfit!!!
    :-)

    SvarSlet
  4. Tak skal I have for jeres søde kommentarer (-:

    SvarSlet