lørdag den 27. februar 2010

NYESTE KØB

Det er godt nok lækkert med løn/SU og har da også fået købt mig noget allerede (-; Har købt disse lækre sko fra Weekday og glæder mig til at modtage dem. Udover dem har jeg købt nogle Levi's 501 bukser i sort, som jeg vil lave til shorts. Havde en super aften i går med pigerne. Havde desværre ikke noget kamera med, men har taget nogle billeder med min iphone.. De er bare ikke blevet så gode (-; I dag hygger jeg bare med min kæreste. Fortsat god weekend!

4 kommentarer:

  1. Har du købt dem online? Hvis du har, hvor? :p

    Christina/wemaketherules.wordpress.com

    SvarSlet
  2. Gode køb! ;) misundelse her fra i hvert fald.

    SvarSlet
  3. Nej har købt dem over trendsales, hehe (-;

    Og ja, Christina jeg glæder mig også vidlt til at få dem!!

    SvarSlet