tirsdag den 2. marts 2010

DAGENS 020310

Så kom der et dagens (-: I går havde jeg ikke tid til at blogge og i dag har jeg været i skole og på arbejde. Nu sidder jeg bare i sofaen og slapper lidt af.. Jeg har købt en ny neglelak og det er den I kan se på billedet. Den er fra Tiger'en! Haha. Da jeg kom hjem fra skole fandt jeg to sedler i postkassen fra postmanden om at jeg kunne hente mine pakker i morgen. Yaaaay! Glæder mig til at hente det i morgen (-:
God aften!!

Blazer: H&M. Tee: DIY. Læderbukser: Vila. Sko: Gardenia. Smykker: H&M, DIY, Glitter

3 kommentarer:

  1. elsker dig for, at du har så mange "dagens" :)

    SvarSlet
  2. Din blog er ret fed, og jeg er vidst blevet lidt vild med din stil - specielt den måde du sætter det sammen på :-)

    Jeg er nu fast læser!

    karolinesass.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Marie: åååårh tusind tak!! Er glad for du kan lide det (-:

    Karoline Sass: Mange tak, haha. Det er kun godt jeg kan inspirerer dig lidt (-;

    SvarSlet