onsdag den 10. marts 2010

DAGENS 100310

Det har været en lækker dag i dag (-: Fik allerede fri kl 12 og vi så film i to timer, så det har bare været en let dag i skolen. Min mor har været syg i dag, så jeg hyggede mig lidt med hende da jeg kom hjem, ved at vi holdte "Klovn" marathon. Jeg er virkelig en stor fan af Klovn - jeg kan se det hele tiden! Det er bare så sjovt og genialt fundet på (-: Men ellers har jeg bare slappet af, lavet lidt lektier og taget et dejligt bad.
I må have en god aften!

Læderjakke: H&M. Shredded tee: DIY. Leggings: H&M. Sko: Gardenia.

5 kommentarer:

  1. super fed outfit.
    hvor har du enlig fundet dine inspirationsbilleder henne?
    knus Cecilie

    SvarSlet
  2. Tak (-:
    kan ikke rigtig huske det, men mener det var under stockholmstreetstyle og copenhagenstreetstyle.

    SvarSlet
  3. det er ikke kritik det her, synes du har lækkert tøj! men jeg savner virkelig bare variation :)!!! håber du vil poste nogle outfits som ikke ligner hinanden så meget, på et dejligt snart tidspunkt :) lidt farve måske?

    SvarSlet
  4. Årrrhhh nogle svedige støvler!!

    SvarSlet
  5. anonym: fint med noget kritik (-: jeg forstår dig godt, men jeg har bare brug for noget nyt tøj. føler også jeg går i det samme hele tiden, men har snart fødeslsdag så der kommer der sikkert noget nyt. Men med farve er jeg ikke sikker på jeg kan tilfredsstille dig, hehe. jeg ELSKER sort. sååå.. men kan da være der kommer lidt mere farve her til sommer (-;

    lineandree: Tusind tak, er selv vildt glad for dem!

    SvarSlet