torsdag den 18. marts 2010

DAGENS 180310

Aaaahr endelig slappe af. Har været i gang hele dagen faktisk; først skole og så direkte på arbejde. Men vejret har bare været så skønt i dag! Kunne gå rundt i de her strømpebukser uden at fryse (-; det er dejligt vejret bliver bedre og bedre. Jeg kommer i hvert fald også i bedre humør af det (-: Som I nok kan se, er den grå farve i mit hår virkelig falmet så nu er min hårfarve sådan lidt "fesen"? haha. Det er lidt træls. Ved ikke helt om jeg skal få det farvet igen eller få det mørkt. Arrg, det er træls med det hår (-;

Pelsvest: Bik Bok. Transparent skjorte: Vila. Denimshorts: Vintage. Tights: H&M. Sko: Weekday

4 kommentarer:

  1. jeg synes nu ellers dit hår ser rigtig fint ud :)

    SvarSlet
  2. Hi! thank you for stop in my blog!

    SvarSlet
  3. fedt outfit - elsker især strømebukserne :-)
    Hvad er det grønne armbånd for? Tivoli? :D

    SvarSlet
  4. camilla: ååårh tak (-: hvor du sød.

    lulu: Tusind tak!! Haha, nej det var fordi jeg skulle til fest på min skole. så skulle vi have sådan et armbånd (;

    SvarSlet