lørdag den 6. marts 2010

NEW HAIR

Ja jeg er blevet grå/sølv håret (-: haha! Det har taget lidt tid for at få det sådan her og sad ved frisøren hele dagen i går og skulle køre hjem i det vildeste snevejr. Så havde ikke rigtig tid til at blogge i går, for var hjemme ved en veninde og se xfactor. Jeg har lige vasket hår og meget af farven er gået af, men det er okay. De steder hvor det var lidt for mørkegråt er blevet helt lysegråt - det er så sejt!
Men i aften står den endnu engang på pigehygge. Jeg skal se om jeg kan få taget et dagens (-;
God weekend!

11 kommentarer:

  1. Wauw det er vildt flot! Hvor er du sej, at du turde :)

    SvarSlet
  2. super fint!!(:

    cecilie fra redlips.

    SvarSlet
  3. Fint:) Gid det var mig, jeg må vente på the real stuff...Og det gider man nok omvendt ikke til den tid, ha ha!

    SvarSlet
  4. Tak allesammen, er glad for I synes det er sejt (-: Jeg er vildt glad for det!

    SvarSlet
  5. Dit hår, dine øjne og din bluse matcher ret godt. Rigtig smukt. : D

    - Tanja Katrine

    SvarSlet
  6. O wow!!! so envious of your new hair color!!!! <3

    SvarSlet
  7. Virkelig fedt! Har selv overvejet det, men som Tellah siger så venter jeg også nok, til the real deal indtræffer...
    /Mette
    http://lushilistic.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Thank you so much guys, I'm glad you like it (-:

    Mette: Haha tak! Ja, selvom der nok går nogle år endnu (-;

    SvarSlet
  9. Årh hvor jeg misunder! Det er über cool, og jeg har længe gerne selv villet have det, men har aldrig turde tage skridtet. R-E-S-P-E-C-T. Har fået ny blog, siden den anden fuckede. Check it out? :)

    Merle

    www.perlemedm.blogspot.com

    SvarSlet