søndag den 21. marts 2010

SWEATPANTS

Så er jeg tilbage! Har ikke haft mulighed for at blogge hele weekenden, har slet ikke været hjemme. Fredag var jeg jo til fest på skolen, og det var meget sjovt. Lørdag sov min kæreste og jeg baaaaare længe og fik ham lokket til at se New Moon om aftenen - og NØJ hvor var den god (-: Og nu er jeg lige kommet hjem fra en familie fødselsdag. Nu skal jeg lave lektier, puuuh..
Men jeg vil SÅ gerne finde mig nogle sweatpants som dem på billedet. Både nogle lange og nogle shorts. Har I nogle idéer til hvor man kan finde nogle?

4 kommentarer:

  1. Jeg kan meget godt lide dette par, som Mie (fra wewonder.dk) har postet. Jeg ville dog ikke kunne bruge dem, da jeg er meget lav! : D Det er deres nyeste link.

    - Tanja Katrine

    SvarSlet
  2. Vila har nogle, som du kan tjekke ud på Sofiesblog.dk :)

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentarer!! jeg må på jagt, vil prøve Vila (-;

    SvarSlet