torsdag den 24. juni 2010

DAGENS 240610

Så kom der et dagens igen :-) har bare ikke haft tid til at tage nogle billeder de seneste par dage.. Det er så lækkert at have sommerferie! Og i weekenden står den på Kløften Festival (en festival i Haderslev), og jeg var så heldig lige at få en billet i sidste øjeblik! Har været med hvert år siden jeg var lille, så det ville da også være mærkeligt ikke at være med i år :-) Så ved heller ikke lige hvor meget jeg får blogget i weekenden. Håber I alle nyder det lækre sommervejr - det gør jeg!

Jakke: Weekday. Top: H&M. Shorts: Vintage. Bælte H&M(venindes) Sko+solbriller: Weekday

5 kommentarer:

  1. Skøn blog :) Blev fast læser, og fik også lige smidt dig på min blogliste!

    Samantha

    SvarSlet
  2. Super fed top.. Har den også selv;)

    SvarSlet
  3. Thank you all!! :-) have a great day

    SvarSlet
  4. thanks for comment !!

    i follow you too !! look good, love the stripe with the jacket !!!

    peace

    SvarSlet