fredag den 2. juli 2010

AFTENENS OUTFIT 010710

I får lige aftenens outfit fra i går, hvor jeg var til fødselsdag hos en veninde. Var i genbrug i går, og fandt disse lækre lædershorts (bukser, klippet til shorts) og er SÅ glad for dem!! Har virkelig ledt og ledt efter sådan nogle shorts, og så finder man nogle til 50 kr. Sådan.. Det er virkelig et fund :-) Fandt også en fin hvid skjorte, den viser jeg en af dagene. Nu vil jeg tage til stranden og nyde det gode vejr.

Top: DIY. Shorts: Vintage. Bælte: Punkshop. Sko: Vagabond. Smykker: diy, fashionology, cocoo.se

3 kommentarer:

  1. hej! jeg er vild med alt dit smukke tøj. du har rigtig god stil!:D

    hvis du mangler godt læsestof er du også meget velkommen til at kikke forbi min blog:D

    www.teendk.blogspot.com

    SvarSlet
  2. rigtig lækkert outfit! er helt vild med den top og endnu vildere med kombien af den og shortsne!

    go girl :)

    C

    SvarSlet
  3. teentanker: tusind tak!! det vil jeg gøre ;-)

    theworldofc: mange tak!! og også selv helt vild med shortsne!! :-)

    SvarSlet