onsdag den 14. juli 2010

MÅNEDENS BLOG #1 - JULI

Jeg elsker at opdage nye blogs, og kan sidde flere timer og få inspiration af nye og spændende blogs. Derfor har jeg tænkt på at lave noget nyt her på bloggen. Nemlig "Månedens Blog". Hvis det er noget I synes er sjovt og interessant at læse, vil jeg fortsætte. Så I må meget gerne lige komme med jeres kommentarer om hvad I synes om det :-)

Her er månedens blog: http://www.froufrouu.com/
Nadia har en feminin og maskulin stil på samme tid, med et funky twist. Ofte har hun et feminint outfit på, hvor hun lige giver det et personligt og funky twist med en stor hat eller et par fine strømper i hendes lækre høje hæle. Desuden er hun meget smuk og har det flotteste lange hår! Tag et smut forbi hendes blog, hvis I ikke allerede kender den :-) enjoy..

Her er et par billeder af Nadia.


3 kommentarer:

  1. Apropos at opdage nye blogs, så har jeg netop opdaget din- det undrer mig at jeg ikke er stødt på den før. Jeg glæder mig til at læse med her- jeg kan se du shopper helt vildt meget (ligesom mig) og gerne viser det frem - LOVE IT!

    Måske vil du også kigge forbi mig og blive fast læser, hvis du kan lide hvad du ser og læser? ;)

    Mvh Mia
    /www.life-lust-loveliness.blogspot.com

    SvarSlet
  2. MiaMaria: Haha ja jeg shopper en del.. Men jeg kigger forbi din blog :-)

    SvarSlet