mandag den 16. august 2010

BAAAAD, BAD BLOGGER

Ved godt der går nogle dage imellem hvor jeg ikke blogger, men føler mig virkelig bare uinspireret for tiden! Gider heller ikke bare lave et helt ligegyldigt indlæg.. Synes bare ikke jeg har noget tøj, selvom jeg har købt en masse i sommerferien! Måske bliver det bedre når det bliver efterår og de nye efterårsvarer kommer i butikkerne. Det kan man da håbe ;-) MEN, kære læsere, I må hjælpe mig med at få fat i denne lækre, lækre jakke fra H&M FAA kollektionen. Jeg kan ikke finde den nogle steder, ikke engang Trendsales. Please, hvis nogle af jer sælger den så sig endelig til. Den ville være perfekt i min sorte garderobe. Håber I stadig vil følge mig selvom jeg ikke lige laver så mange indlæg for tiden. Det er jo trods alt jer der gør det værd at blogge :-) Rigtig god aften!

2 kommentarer:

  1. Synes du laver pænt mange indlæg og nu er der jo også andet i livet end at blogge! Hvad angår jakken, har du forsøgt at lede på Ebay? De har dem, men de er lidt dyre i det.

    Her er et link:
    http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=Fashion+against+aids+jacket&_sacat=See-All-Categories

    /Charlotte

    SvarSlet
  2. haha ja det kan du godt have ret i ;-)
    okay tak for det!

    SvarSlet