onsdag den 18. august 2010

NEXT DIY

Disse billeder er nok set før i blogland, men ville nu lige alligevel dele dem med jer. Eeelsker nederdelen og tænkte det skulle være mit næste DIY. Både Acie og Sabrina har lavet en guide til det, og det ser ikke specielt svært ud. På fredag skal jeg til introfest på skolen, så det kunne da være jeg skulle prøve det til på fredag. Tænker jeg enten vil style den med en sort eller hvid top, eller man kunne også som Dree prøve grå i grå. Hvad siger I? :-)

pics: stylebykling

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det øverste billede ser bedst ud mht tøjet :) Og jeg elsker når toppen er løs :)

    SvarSlet
  2. ville nok også gå efter det øverste look, synes det er en genial idé at man bare skal have et stykke stof og så vupti et styks skøn nederdel! :-)

    SvarSlet
  3. hehe ja det er ret sejt ;-)

    SvarSlet