fredag den 13. august 2010

SHOES - AGAIN..

Haha undskyld for de mange sko-indlæg, men eeelsker bare sko for tiden og der er så mange jeg gerne vil have :-) næste måned skal jeg købe mig et par Dr. Martens. De helt almindelige sorte 8-hullers. Jeg kan købe dem nede i en butik i Haderslev (endelig har haderslev noget at byde på) hvor min kæreste arbejder. Men de har kun fået dem i lak, og dem er jeg ikke så glad for. Hæhæ.. Synes de bliver for "slutty" og tror også man bliver hurtigt træt af dem. Så jeg må bare gå og vente på de helt sorte kommer :-) kan også meget godt lide dem i ruskind. De ville være lækre her til vinter..
I aften skal jeg til fødselsdag ved 2 veninder :-) det bliver kanon! Smider et outfit ind enten i aften eller i morgen. God weekend!!

pic: deathoverbloggers.tumblr.com

5 kommentarer:

  1. Jeg vidste ikke at du bor i Haderslev :) Hvor kan man købe dem?

    SvarSlet
  2. Hejsa Tanna:)
    Ville bare hører dig omkring din hårfarve, da jeg selv gerne vil tilbage tilmin egen hårfarve, er nu sorthåret og har oprindeligt en mørk blond hårfarve.
    Hvad var din hårfarve inden du farvede det blond/platinblond?
    Du er måske lyshåret ?:)

    Sisilia
    www.fashisi.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Tanna:)
    Ved du hvor man kan købe dr. matins skoene med det der sølv, for enden af skoen, som vist på billedet? :)

    SvarSlet
  4. Har selv de helt almindelige 8-hullers i sorte, og der er værd at vente på :) Men ellers har jeg købt mine via. Dr. Martens webshop :)

    Simone
    simonehwga.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Line F: Hehe det gør jeg skam :-) Man kan købe dem i Code.

    Sisilia: Jeg er normalt mørkhåret. Så da jeg ville have det lyst startede jeg med at få en masse lyse striber i hele håret, hvilket jeg synes giver det bedste resultat i sidste ende. Det gør du et par gange til du synes det er lyst nok. Derefter farvede jeg bare mit hår med en almindelig lys helfarve :-) håber det hjalp!

    Anonym: hmm nej desværre.. prøv nogle Dr. Martens hjemmesider :-)

    Simone: Tak Simone! Glæder mig også til at de kommer.

    SvarSlet