onsdag den 22. september 2010

DAGENS 220910

Photobucket

Har lige set Amalie's verden, og gud hvor er det sjovt! Selvom det egentlig er så dumt, kan jeg ikke lade vær med at se det :-) Jeg glæder, glæder, glææææder mig til næste måned! Der er bare så mange gode ting jeg skal. Skal besøge Trine i Odense, til Malmø, efterårsferie og årsdag med min kæreste. Meeen det bliver også en dyr måned. Skal bare ha sparet op til Malmø-turen. Det bliver jo så fedt :-)

Skjorte: Gina Trricot. Shorts: Vintage. Sko: Vagabond. Smykker: Glitter, asos, cocoo.se, kreta

2 kommentarer:

  1. Shortsene er fantastiske! jeg er misundelig. Jeg har også en milliard ting, jeg skal spare sammen til. Åh!

    www.missewertsennissen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvad er navnet på skoene? :) Super fede..



    Hvor er de købt?

    - Cecilie

    SvarSlet